Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Филипська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Филипська В. І. 
Дослідницькі підходи до поняття, видів та заходів заохочення вчителів до самовдосконалення [Електронний ресурс] / В. І. Филипська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 162-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_3_19
Розкрито дослідницькі підходи до розуміння понять "заохочення" та "заохочення до самовдосконалення", а саме, як методу стимулювання вчителя, способу впливу на педагога та форму винагородження вчителя. Охарактеризовано засоби та принципи заохочення, проаналізовано підходи до видів і заходів заохочення, зокрема, розглянуто такі види заохочення як заохочення схваленням, заохочення-нагорода, заохочення довірою, заохочення задоволенням інтересів, заохочення вираженням позитивного ставлення. Запропоновано правила схвалення діяльності вчителя.Раскрыты исследовательские подходы к понятиям "поощрение" и "поощрение к самосовершенствованию", а именно, как метод стимулирования учителя, способ влияния на педагога и форма вознаграждения учителя. Охарактеризовано средства и принципы поощрения, проанализированы подходы к видам и мероприятиям поощрения, в частности, рассмотрены такие виды поощрения как поощрение одобрением, поощрение-награда, поощрение доверием, поощрение удовлетворением интересов, поощрения выражением позитивного отношения; предложены правила одобрения деятельности учителя.The research is devoted to understanding the concepts “incentive” and “incentives to self-development” in the article. They are described as a method of stimulation of teachers, a method of influence on a teacher and as a form of teachers` reward. It is shown facilities and principles of encouragement; it is analyzed kinds and events of encouragement, such types as encouragement, encouragement-reward, approval, encouragementsatisfaction of interests, encouragement-positive attitude; the rules of approval of teacher’s activity are considered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.439 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Филипська В. І. 
Форми заохочення вчителів до самовдосконалення в Україні [Електронний ресурс] / В. І. Филипська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 5. - С. 334-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_5_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Филипська В. 
Професійне самовдосконалення вчителя (з досвіду України та Великої Британії) [Електронний ресурс] / В. Филипська // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 1. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.365 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Филипська В. І. 
Філософські та психолого-педагогічні підходи до самовдосконалення вчителів [Електронний ресурс] / В. І. Филипська // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2013. - Вип. 32. - С. 199-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_32_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.984 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Филипська В. 
Реформування системи матеріального стимулювання вчителів великої Британії(друга половина ХХ століття) [Електронний ресурс] / В. Филипська // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 1. - С. 339-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_1_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.719 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Филипська В. І. 
Забезпечення ефективного коригувального зворотного зв’язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / В. І. Филипська // Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2020_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 581.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Филипська В. І. 
Заохочення студентів до самовдосконалення: досвід України та Великої Британії (початок ХХІ століття) [Електронний ресурс] / В. І. Филипська // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 194. - С. 177-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_194_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського