1. |
Филипська В. І. Дослідницькі підходи до поняття, видів та заходів заохочення вчителів до самовдосконалення [Електронний ресурс] / В. І. Филипська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 162-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_3_19 Розкрито дослідницькі підходи до розуміння понять "заохочення" та "заохочення до самовдосконалення", а саме, як методу стимулювання вчителя, способу впливу на педагога та форму винагородження вчителя. Охарактеризовано засоби та принципи заохочення, проаналізовано підходи до видів і заходів заохочення, зокрема, розглянуто такі види заохочення як заохочення схваленням, заохочення-нагорода, заохочення довірою, заохочення задоволенням інтересів, заохочення вираженням позитивного ставлення. Запропоновано правила схвалення діяльності вчителя.Раскрыты исследовательские подходы к понятиям "поощрение" и "поощрение к самосовершенствованию", а именно, как метод стимулирования учителя, способ влияния на педагога и форма вознаграждения учителя. Охарактеризовано средства и принципы поощрения, проанализированы подходы к видам и мероприятиям поощрения, в частности, рассмотрены такие виды поощрения как поощрение одобрением, поощрение-награда, поощрение доверием, поощрение удовлетворением интересов, поощрения выражением позитивного отношения; предложены правила одобрения деятельности учителя.The research is devoted to understanding the concepts “incentive” and “incentives to self-development” in the article. They are described as a method of stimulation of teachers, a method of influence on a teacher and as a form of teachers` reward. It is shown facilities and principles of encouragement; it is analyzed kinds and events of encouragement, such types as encouragement, encouragement-reward, approval, encouragementsatisfaction of interests, encouragement-positive attitude; the rules of approval of teacher’s activity are considered.
|